Lions Club Parkgolf, Heiloo

10 jaar lang heeft de Lions club Heiloo, de Egmonden en Limmen, een golftoernooi gehouden dwars door de mooie parken van Heiloo. Met 18 holes een absolute uitdaging om te doen! Elk jaar mocht Stichting Veldwerk een mooi bedrag in ontvangst nemen. Wilt u ook een soortgelijk evenement willen organiseren neem dan contact op met ons, secretaris@stichtingveldwerknepal.nl en wij helpen u aan meer info om zo’n evenement op te starten.

Met een verwijzing naar de website: https://littleglownepal.wordpress.com/

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Geen velden gevonden.

Op 9 mei 2015 zong het popkoor Rock Vocals voor slachtoffers van de aarbeving in Nepal. Met dit benefietconcert wisten zij een mooi bedrag op te halen. Stichting Veldwerk Nepal heeft ervoor gezorgd dat het gedoneerde geld rechtstreeks bij slachtoffers terecht is gekomen.

Wilt u met uw muzikale hobby iets moois aan anderen geven, anderen laten genieten? En u heeft de opbrengsten niet volledig voor uzelf nodig… Hoe mooi is het dan om de opbrengsten in te zetten voor kansarme kinderen in Nepal.

Wij hebben flyers en kaartjes beschikbaar om eventueel mee te sturen met de toegangskaarten voor uw concert. We kunnen ook een korte presentatie verzorgen waarin we uw bezoekers vertellen over het werk van Stichting Veldwerk Nepal.

Dus mocht u een benefietconcert overwegen en ons werk een extra warm hart toe willen dragen, dan staan we u hierbij graag persoonlijk te woord: secretaris@stichtingveldwerknepal.nl

Wij helpen u graag!

Liever een mooie gift dan cadeautjes?

De gulle giften van gasten op uw feest wilt u graag omzetten naar kansen voor kinderen in Nepal. Natuurlijk stellen we dat enorm op prijs. Wij hebben flyers en kaartjes beschikbaar om mee te sturen met uw uitnodiging. We kunnen ook een presentatie verzorgen waarin we uw gasten vertellen over het werk van Stichting Veldwerk Nepal.

Dus mocht u geen cadeau wens voor uzelf hebben en ons werk een extra warm hart toe willen dragen, dan staan we u hierbij graag persoonlijk te woord: secretaris@stichtingveldwerknepal.nl

Verschillende mensen zijn u voorgegaan.

“Bij de verkrijging van mijn ere-doctoraat stemde het mij gelukkig de cadeau-bijdragen van mijn gasten om te zetten in scholing van arme kinderen. Veel succes met jullie mooie werk voor Nepal!”

“De collectebus die wij op ons feest hadden neergezet, zat vol met gevulde enveloppen. Wij vertrouwen jullie de mooie opbrengst graag toe. Hopelijk kunnen jullie er meerdere kinderen mee helpen.”

In het weekend van 10 en 11 oktober 2020 is in het jongerencentrum JOEB een kunstverkoop gehouden waarvan de opbrengst bestemd is voor de Nepalese projecten van Stichting Veldwerk Nepal.

Creaties van diverse schilders en keramisten konden worden bewonderd en gekocht. Niet alleen vanuit particulieren maar ook vanuit bedrijven was er veel belangstelling. Stichting Veldwerk Nepal, opgericht door Rene Veldt uit Heiloo, richt zich in Nepal op de kansarme kaste door financiering van opleidingen tot verpleegster, metselaar of automonteur, beroepen die in Nepal voor een zelfstandig inkomen kunnen zorgen.

Uiteraard was er een ‘Veldwerk’-stand aanwezig waar veel te lezen en te zien was over de projecten en het vrijwilligerswerk in Nepal en niet te vergeten: de autobiografie van Rene Veldt (Het ging van een leien dakje…).

Met het open podium waarop live muziek werd gespeeld, werd een gezellige en goede sfeer neergezet. De bezoekers waren zeer tevreden en de opbrengst is overgemaakt naar Stichting Veldwerk Nepal.

Met dank aan de kunstenaars en artiesten die zich hiervoor hebben ingezet. Een geslaagd weekend!

Hoe leuk is het om een diner te organiseren en de opbrengst ervan te doneren aan een goed doel!  Stichting ProActief Nepal www.proactiefnepal.nl doet op deze manier veel diners organiseren en zij ondersteunt – via stichting Veldwerk – de Education First Foundation, EFF, in Nepal. Met de bijdragen van hun donateurs kunnen veertig gezinnen zodanig ondersteund worden dat de kinderen naar school kunnen en uiteindelijk een diploma halen. In 80% van de gevallen lukt dat. Deze hoge score is mede te danken aan de professionele werkwijze van EFF in Nepal. Samen met Veldwerk maken wij het verschil voor veel Nepalezen!

Erik Pijs en Marijke Beers organiseren reizen naar Nepal om kennis te maken met het land en haar inwoners. Zij laten daarbij de reizigers kennismaken met het ontwikkelingswerk van EFF door een aantal van deze projecten te bezoeken. Een mooie manier om Nepal te ervaren.

Een deel van de reissom komt ten goede aan het Goede Doel. Wil je meer weten over deze reizen of heb je interesse om zelf zo’n bijzondere reis te maken, dan kun je de website van Erik en Marijke vinden op https://proactiefnepal.nl/

Erik en Marijke, dank jullie wel voor jullie initiatief en voor de donaties die we in de afgelopen jaren al mochten ontvangen!

Voetprints voor Nepal

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.