COVID 19 in Nepal

Datum: 24-03-2020

Stichting Veldwerk (SVN) en Education First Foundation sluiten het kantoor tot nader order, naar aanleiding van het besluit van de regering van Nepal om het land in een lockdown te plaatsen (https://www.nepalitimes.com/banner/nepal-goes-into-lockdown-for-a-week/).
Ons team werkt van thuis uit om de veiligheid te garanderen van de studenten van het studiebeurzen-programma. We zullen er ook voor zorgen dat al onze kinderen, indien nodig, goede toegang hebben tot gezondheidszorg en dat de families voldoende voedsel, water en andere dagelijkse benodigdheden hebben.
Het is onze plicht en verantwoordelijkheid om mensen bewust te maken en voor te lichten over preventie van het virus.
Voor vragen of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen via mail:

Maya (Nepal): maya@stichtingveldwerk.nl
Gautam (Nepal): scholarship.svn@gmail.com
Marc (Nederland): voorzitter@stichtingveldwerk.nl

Stichting Veldwerk (SVN) and Education First Foundation will close the office until further notice, following the decision of the government of Nepal to place the country into lockdown (https://www.nepalitimes.com/banner/nepal-goes-into-lockdown-for-a-week/).
Our staff will be working from home and continue to ensure the safety of the students enrolled in the scholarship programme. We will also make sure that all our children have proper access to health care, if necessary, and the families have sufficient food, water and other daily necessities.
It is our duty and responsibility to educate and raise awareness regarding the prevention of the virus.
If you have any questions or remarks, please contact us by mail:

Maya (Nepal): maya@stichtingveldwerk.nl
Gautam (Nepal): scholarship.svn@gmail.com
Marc (Nederland): voorzitter@stichtingveldwerk.nl

© 2020 Stichting Veldwerk. Geen woorden, maar daden.