Inschrijven wandel- en fietstocht voor Nepal

Datum: 01-06-2016

**Inschrijven wandel- en fietstocht ten bate van Nepal op 11 september 2016**

Ook in 2016 organiseert stichting Veldwerk in samenwerking met stichting Maha Mata Nederland en stichting Holland Building de wandel- en fietstocht Voetprints voor Nepal. Voetprints voor Nepal vindt plaats op zondag 11 september 2016. Er zijn verschillende routes, die vanuit Mijnden bij Breukelen langs onder meer de Vecht, de Loosdrechtse plassen en kasteel De Haar in Haarzuilens leiden. De dag wordt afgesloten met een Nepalees buffet bij het begin- en eindpunt van de tocht. De afstanden variëren, van kort tot een flinke route. U kunt zich hier inschrijven.

De opbrengst is dit jaar voor sanitaire voorzieningen in Dhading als onderdeel van een wederopbouwproject.

Naar inschrijfformulier

*Over Voetprints voor Nepal*

Met 165 deelnemers en een opbrengst van € 10.000,- was de sponsortocht in 2015 een groot succes. Toen werd de tocht voor het eerst georganiseerd vanuit Mijnden. De routes kwamen langs meerdere horecagelegenheden om te lunchen of te pauzeren: De Eend in Loosdrecht, De Heeren in Loenen en Het Regthuys in Breukelen. Voetprints voor Nepal is een samenwerkingsverband van drie Nederlandse stichtingen, allen actief in Nepal. Jaarlijks organiseren zij wandel- en fietstochten om geld in te zamelen. Stichting Maha Mata Nederland helpt kinderen en gehandicapten door lokale projecten te ondersteunen op het gebied van onderwijs en zorg. Stichting Veldwerk bouwt op maatschappelijk en sociaal gebied in samenwerking met lokale bevolking aan een betere community. Stichting Holland Building Nepal helpt kinderen met spasmen en hun gezinnen door professionele therapie en goede zorg.

Organisatie en bemanning stempelposten Voetprints voor Nepal in 2015

Naar inschrijfformulier

© 2020 Stichting Veldwerk. Geen woorden, maar daden.